Social proof na stronie internetowej

Social proof – zbuduj zaufanie na stronie internetowej [najnowsze badania]

Social proof, czyli społeczny dowód słuszności jest jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na zyskowność biznesów w Internecie. W tym artykule przedstawię Ci, jak wykorzystać zdobycze współczesnych badań z zakresu psychologii społecznej i poznawczej, by skutecznie wywierać wpływ na użytkownikach Twojej strony internetowej. Spis treści: Dlaczego warto zadbać o social… Czytaj więcej »Social proof – zbuduj zaufanie na stronie internetowej [najnowsze badania]

Elementor – pierwsze kroki plusy i minusy korzystania z page buildera

Elementor – pierwsze kroki [plusy i minusy korzystania z page buildera]

Jeśli już masz za sobą pierwsze kroki w projektowaniu stron, to zapewne natknąłeś się na pewien problem. Budujesz swoją pierwszą witrynę, a przed Tobą stoi pusta strona. Może niezupełnie pusta, bo dostrzegasz napis „Dodaj tytuł” oraz „Proszę zacząć pisać, aby wybrać typ bloku”. Po kilkukrotnym korzystaniu z Gutenberga (tak właśnie… Czytaj więcej »Elementor – pierwsze kroki [plusy i minusy korzystania z page buildera]

Co to jest landing page? 12 czynników, które wpływają na wzrost konwersji

Co to jest landing page? 12 czynników, które wpływają na wzrost konwersji

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie, co to jest landing page, to dobrze trafiłeś. W tym artykule objaśnimy sobie definicję strony landing page, opowiemy sobie o jej zastosowaniu oraz wskażemy najważniejsze wytyczne skutecznych stron docelowych. Dodatkowo poznasz 12 czynników, które mają wpływ na wzrost konwersji. Spis treści: Co to jest landing… Czytaj więcej »Co to jest landing page? 12 czynników, które wpływają na wzrost konwersji

Jak założyć firmowego maila

Mail firmowy – jak skonfigurować adres e-mail z nazwą swojej domeny? [PRZYKŁAD]

Posiadasz swoją stronę internetową lub sklep e-commerce? Jeżeli działasz aktywnie w internecie, to warto, abyś zainteresował się założeniem firmowego maila. W tym artykule dowiesz się, co to jest prywatny e-mail przedsiębiorstwa, w jakich sytuacjach warto go założyć oraz jak go skonfigurować. Spis treści: Mail firmowy – co to jest? Jakie… Czytaj więcej »Mail firmowy – jak skonfigurować adres e-mail z nazwą swojej domeny? [PRZYKŁAD]

Porównanie cen hostingu i rejestracji domeny

Porównanie cen hostingu i rejestracji domen [aktualizacja 19.01.2021]

Jeżeli myślisz o samodzielnym stworzeniu strony internetowej, to z pewnością zastanawiasz się, którego dostawcę hostingu wybrać, a także gdzie zakupić domenę. W tym artykule porównamy sobie najpopularniejszych dostawców pod względem kosztów. Spis treści: Kilka słów o naszym porównaniu na początek. Porównanie cen hostingu Porównanie cen domen. Jaki hosting i którego… Czytaj więcej »Porównanie cen hostingu i rejestracji domen [aktualizacja 19.01.2021]

Jak zainstalować WordPressa krok po kroku - instruktaż wideo

Jak zainstalować WordPressa krok po kroku [TEKST+FILM]

WordPress jest systemem zarządzania treścią, które będzie dla Ciebie wspaniałym narzędziem, jeżeli chcesz samodzielnie postawić stronę www, zbudować osobisty blog lub stworzyć sklep internetowy. W dzisiejszym artykule opowiemy sobie o tym, jak zainstalować WordPressa na swoim serwerze. Jak się później okaże, instalacja WordPressa jest całkiem łatwa i szybko wykona ją… Czytaj więcej »Jak zainstalować WordPressa krok po kroku [TEKST+FILM]

Tworzenie stron www

Tworzenie stron www – czym się kierować przy wyborze firmy?

Zamierzasz zlecić komuś stworzenie strony www, ale nie wiesz, którą firmę wybrać? Oczywiście masz dwie możliwości. Albo rozpoczniesz swoją przygodę z agencją interaktywną, albo powierzysz projekt strony w ręce webmastera. Nie będziemy dzisiaj rozstrzygać, która forma współpracy jest lepsza, ponieważ nie taki jest cel naszego artykułu. Chcemy natomiast odpowiedzieć na… Czytaj więcej »Tworzenie stron www – czym się kierować przy wyborze firmy?

Po co strona internetowa

Korzyści wynikające z posiadania strony internetowej

Mogłoby się wydawać, że pytanie o to, czy warto posiadać swoją stronę www, a jeśli tak, to dlaczego, jest w obecnych czasach niepotrzebne. Korzyści wynikające z posiadania strony internetowej są przecież „znane”. Jak się jednak okazuje, wciąż bardzo wiele przedsiębiorstw nie korzysta z siły internetu – nie posiada swojej witryny… Czytaj więcej »Korzyści wynikające z posiadania strony internetowej